Servicedesk


Op zaterdag kunnen leden en gastteams terecht bij de servicedesk in het clubhuis voor informatie over de wedstrijden.

Heb je een vraag? Stel deze dan aan de vrijwilligers herkenbaar aan een oranje polo-shirt of Saxenburg-vest. Zij staan tussen 8:45 en 13:00 uur op een centraal punt in het clubhuis voor:

  • De ontvangst en het informeren van de gastteams, coaches en teamouders
  • De ondersteuning bij het invullen van het digitaal wedstrijdformulier
  • Het verstrekken van consumptiebonnen aan de gasten, de coaches en de scheidsrechters
  • Het beheren van de informatiemap
  • Ondersteunen bij het tijdig laten beginnen van de wedstrijden
  • Het klaarzetten van limonade voor de teams na de wedstrijden
  • Daarnaast kun je bij de servicedesk bitjes kopen en wedstrijdfluitjes lenen

Interesse?
Wil je de Servicedesk versterken en ben je gemiddeld eens per 6 weken beschikbaar? Neem dan contact op met Pauline van de Nes, voorzitter van de Servicedesk-commissie.

Stuur een email naar Pauline